+387 35 257499
13/10/2021

Transcom, švedski lider u pružanju korisničke podrške zaposlio je tim od 150 agenata u Tuzli i nastavlja s rastom

Transcom, međunarodna kompanija za unaprijeđivanje iskustava klijenata, došla je na područje Tuzle u 2020. godini, proširila svoje poslovanje na još dva grada u Bosni i Hercegovini, Zenicu i Banjaluku, a sada najavljuje otvaranje velikog broja novih radnih mjesta.

Riječ je o švedskoj kompaniji koja posluje u 25 zemalja i zapošljava 28000 zaposlenika u 60 centara za korisničku podršku širom svijeta. Bosna i Hercegovina prepoznata je kao iznimno atraktivno tržište, zbog čega menadžment kompanije želi nastaviti investirati u niz novih radnih mjesta i karijernih mogućnosti za nove članove Transcom tima.

Posao u centru za korisničku podršku u Tuzli odnosi se na zaprimanje dolaznih poziva te na odgovaranje na dolazne upite zaprimljene pisanim putem od strane korisnika širom Europe. Komunikacija se obavlja na njemačkom jeziku, a svaki član Transcom tima prije početka rada prolazi kroz detaljnu i vrlo dobro strukturiranu obuku za posao.

Svim zaposlenicima omogućena je atraktivna plata uz motivirajuće mjesečne bonuse, zaposlenje uz ugovor o radu na puno ili nepuno radno vrijeme, profesionalna obuka za posao u trajanju od dvije sedmice uz prijavu od prvog dana obuke, dva slobodna dana u sedmici, ugodna radna atmosfera i prijateljski timski duh među zaposlenima, te niz drugih pogodnosti, koje uključuju i dodatnu polisu osiguranja, te ‘’Member get Member’’ bonus preporuke.

Ono što je karakterično za Transcom je radno okruženje koje se uveliko razlikuje od onoga što javnost nekada poistovjećuje s radom u centru za pružanje korisničke podrške. Posao ne uključuje prodaju, nego se temelji na komunikaciji s korisnicima koji zovu korisničku podršku jer im je potrebna pomoć i Transcomovi zaposlenici često naglašavaju kako im svakodnevni rad nije nimalo stresan, nego upravo suprotno.

Novi tim Transcoma u Bosni i Hercegovini karakterizira čvrsta povezanost među članovima tima, što kompanija dodatno osnažuje organiziranjem niza aktivnosti u kojima zaposlenici mogu učestvovati, poput zajedničkih druženja i team buildinga te različitih tematskih dana koji se provode u prostorijama centara. Ove i niz drugih aktivnosti značajno doprinose stvaranju zdrave radne sredine, na što Transcom obraća iznimno veliku pažnju.

S obzirom da se projekti razvijaju velikom brzinom, iznimno su česta interna unaprijeđenja uposlenika na više pozicije, zbog čega je u kompaniji moguće izgraditi karijeru u prilično kratkom roku. Osim agenata u korisničkoj podršci, Transcom tim u Bosni i Hercegovini obuhvata i analitičare kvalitete, voditelje timova, niz menadžerskih pozicija te pozicija u administraciji, regrutaciji i odjelu ljudskih potencijala. Većina unapređenja na više pozicije temelji se na internoj regrutaciji i na pružanju prilike postojećim članovima tima da razviju svoju karijeru te počnu graditi iskustvo na novoj poziciji.

Kompanija pruža stabilnost radnih mjesta, o čemu svjedoči velik broj zaposlenika u regionu koji su gotovo svih 15 godina dio Transcom tima i koji su u kompaniji razvijali svoju karijeru, često krećući sa pozicije agenta u korisničkoj podršci.

Transcom poziva sve zainteresovane da se prijave, te da preporuče svojim poznanicima i prijateljima koji aktivno govore njemački jezik da pročitaju više o kompaniji i stupe u kontakt sa Transcom timom na sljedećem linku ili da se jave putem E-mail adrese bih.careers@transcom.com.

Iskustvo zaposlenih u Tuzli:

Iz mog dosadašnjeg iskustva u Transcomu mogu reči da ima samo pozitivne strane. Transcom mi je pružio sigurno i ugodno mjesto za rad, kao i usavršavanje mnogih vještina. Kao mlada osoba imala sam priliku raditi na sličnim poslovima, ali se nigdje nisam susretala sa ovako profesionalnim ponašanjem i ugodnoj atmosferi kao u Transcomu. Svima mogu samo preporučiti da se prijave u firmu Transcom, nebitno koliko ima godina i da li ima iskustva, jer se neće pokajati, kao što sam već navela, uslovi, sigurnost i atmosfera u firmi je kao ni u jednoj drugoj.

Alma Imšić, CSR, Tuzla